Category: Oklahoma

May 1st, 2017 by admin

This alleged deadbeat Dwayne Daniels of Owasso, Oklahoma has been posted to ihatedeadbeats.com and identified as a deadbeat. The person writing the report told us about the reported deadbeat: Dwayne aka Smitty aka Chitown has not paid child support for our son in almost a year and a half. He hasnÕt seen our son since he was 10 and he will be 16 this June. HeÕs a definite deadbeat and pathological liar who likes to play the victim on social media as well as the blame game when he is the only reason for not seeing and providing for our son. If anyone knows him and if and where heÕs employed please let me know. Thank you.

Posted in Oklahoma Tagged with:

April 16th, 2017 by admin

This alleged deadbeat Brandon Hutton of Pocola, Oklahoma has been posted to ihatedeadbeats.com and identified as a deadbeat. The person writing the report told us about the reported deadbeat: This guy got me pregnant when I was barley 19 he was 26 than wanted nothing to do with me or the baby . WasnÕt there when our son was born. He married another girl and didnÕt tell her about me or the baby. It is 3 yrs later and he is still trying to sign his rights away won;t pay me any child support . He drives a corvette while me and his baby stuggle day to day he has never gave us a dime . Selfish pos . I got saved text from him telling me he wants to sign his rights away .

Posted in Oklahoma Tagged with:

March 13th, 2017 by admin

This alleged deadbeat Julia Hughes of Denver, Oklahoma has been posted to ihatedeadbeats.com and identified as a deadbeat. The person writing the report told us about the reported deadbeat: Originally from California, moved to Tulsa, then abandoned her son and moved away to Denver.n this is an actual photo. follow this link to see what sheÕs doing other than taking care of her kidn www.instagram.com/ieatmetalforbreakfast

Posted in Oklahoma Tagged with:

March 2nd, 2017 by admin

This individual Amanda Lambeth of Ardmore ok, Oklahoma has been posted to ihatedeadbeats.com and identified as a deadbeat. The person writing the report said: Amanda Lambeth is know for selling drugs out of her house and useing drugs infront of her kids she is a deadbeat because she has had all her kids taking away from her by dhs for poping pills doing meth and weed she even does this when she gets her kids on weekends without dhs even knowing anything some one needs to turn this deadbeat in local authorities

Posted in Oklahoma Tagged with:

March 1st, 2017 by admin

This alleged deadbeat Christopher Jenkins of Tulsa, Oklahoma has been posted to ihatedeadbeats.com and identified as a deadbeat. The person writing the report told us about the reported deadbeat:

Posted in Oklahoma Tagged with:

February 25th, 2017 by admin

This alleged deadbeat Corey Reese of Tulsa, Oklahoma has been posted to ihatedeadbeats.com and identified as a deadbeat. The person writing the report told us about the reported deadbeat: Our children are 17 and 19 and I canÕt/havenÕt been able to get socks or tooth paste to helpÉ

Posted in Oklahoma Tagged with:

February 13th, 2017 by admin

This individual Angela Baker of Oklahoma City, Oklahoma has been posted to ihatedeadbeats.com and identified as a deadbeat. The person writing the report said: Would just like whatÕs owed to me in back child support.

Posted in Oklahoma Tagged with:

February 13th, 2017 by admin

This alleged deadbeat Dante E. Sumral of Tulsa, Oklahoma has been posted to ihatedeadbeats.com and identified as a deadbeat. The person writing the report told us about the reported deadbeat: Dead beatÉ.. No support!!!! Too many kidss!!!! Run ladies!!! Claim broke alwaysÉno job if so under the table.. Smh!!

Posted in Oklahoma Tagged with:

November 22nd, 2016 by admin

This individual Adrienne Deshazer of Stillwater, Oklahoma has been posted to ihatedeadbeats.com and identified as a deadbeat. The person writing the report said: trying to locate

Posted in Oklahoma Tagged with:

September 16th, 2015 by anonymous deadbeat

 

165671_151963121519119_6122698_n.jpg (16 KB)

FEEL BAD FOR ME??… Let’s start the PITY PARTY:

LET’S TAKE IT BACK TO 2005: I put my first baby momma thru HELL… and MAN, DO I mean HELL… I cheated on her, degraded her, disrespected her both physically & verbally, not to mention the constant mental anguish… its no wonder she got sucked into some bullshit since I was just a broke ass dude livin wit my Mama… but anyway… That Girl did me SOOO wrong, she went out trying to hustle (like I showed her was so cool to do) and you know what that Bitch did??? YEA!! She got locked up and I got stuck wit these TWO babies… Its all good tho, cause I ain’t gonna let them cramp my *SWAGGA* & I’ll never let her live it down even tho my Mama be taking care of them right up until her final breath… but did THAT stop me?? OH NO… I’m too awesome for my kids needs to come before mine… so you see… I gots me a plan… I need me another baby momma… good thing I hit that dope hoe raw before my momma passed… but I ain’t really feelin her too much cause she cheats, so I’m gonna put her through hell and claim he couldn’t be mine cause he look like the mexican I saw comming out her back door one night. OH SNAP!! That shit came back MINE!! DAMN… its all good, I can keep her on the back burner now. RECENT: 2011… I just met this down ass chick, she got it ALL together, she cute, work, got her own car, her own place, no baby daddy drama, she don’t sleep around, she educated AND she a great mom… MAN I HIT THE JACK POT… Better scheme on her fast!!! I’m so smart, I brought my two babies over (cause remember the other one’s only mine when I wanna get some *wink wink*) to her house and she just fell head over heels IN LOVE… I better act fast!! “I love you, and look, our kids get along so well, our life will be wonderful, let me have a baby with you… PLEASE” YUP… I’m DA MAN… I GET WHAT I WANT. Hope she doesn’t find out that I been tappin’ the wife of my homeboy’s brother-in-law… that could get sticky… ehh, she a trick anyway, my other boy said he and like 3 other dudes tapped her too… WHAT? She txting claimin’ she pregnant… CRAP… gotta choose…. SKANK or my good girl… Ummm… Yea! HA HA HA… Like I gotta choose… let me put this chicken head in her place!! What’s that u heartbroke? who cares… word on the street is u aint pregnant no more, so fuck it. OH, and can’t forget to keep F**king Baby Momma #2… can’t let her take me for child support… and now its even easier cause my girl got taken outta work on medical leave cause of the belly (YES!! No job means she can’t leave me… I can start to slack). What’s that?? Baby Mama #1 want the babies so bad she willing to come back to me? SWEET… TRIPLE CAKE!!! I’ll just string ‘em all along while I try to pull in some reserves cause this sh*t gotta blow sometime. Baby #4 came early cause I made his momma sick… DAMN… I THINK I know where it came from…. oh well… im gonna stay doin her cause I rather make my babies sick then have to give up some of my check… wait, naw… that’s right I quit my job right after #4 so no one could expect me to run out and buy baby items, WOW man… SHE DID IT ALL… Premature Labor, Emergancy C-section, they BOTH almost died!! And she so on top of her Sh*t that she was back home with the baby in less than a week, taking care of all six kids and she not even healed yet… OH Well… I’m goin OUT! Who cares… Oooh, I forgot, “Babe? Can I get some $$ from you”?? OK now I can bounce… after all… I got chicks to do, baby mamas to see, and weed to smoke… what I wanna be around a bunch of kids for?? I know the straight if they with her!! SHIT!! Chicken-head just popped out a baby… FEWWWW!! She claiming it’s her man’s… Uh but wait… it look just like my other ones… and nothing like him… Let me hit her up right quick “But Mama, u know I wish he was mines don’t you? I love u girl… u know I got your heart” there, that should be enough to get her thinking… YUP, it worked & just in time cause Good Girl talking bout she knows what’s up? And she a smart one, so IDK how long I got with that sitter situation… let me go hit up Baby Mama #2 for a mercy f**k… I can get high & laid, AND she’ll give me back the money my girl spent on baby #3 @ Christmas… SWEET!!! Now I can go out with the guys tonight and get drunk. MAN, I’m LIT SON!!! And sh*t, she caught me where I ain’t supposed to be… Now I gotta get aggressive… I’ma act like I’ma hit her while she holding my premature baby… YEA… WHO BOSS NOW? What’s that? WTF? Who hittin me? DAMN… Its her son… tryin to protect his Mama… Wellll SH****T… I’ll fix him… Let me choke this lil nigga out…. (got my hands round his neck real good… even left a mark!!) Damn… she callin the police… I’m out… Oww, don’t let me forget to take my first two kids out @ 4am from they sleep so I can run from the police high & drunk with them in the back seat… cause that’s what COOL DADS do!!! Yea, I’m the best… My cheating, lies and violence put me in the street with the two kids I have, I don’t see my other two kids cause Baby Mama #2 moved South when she found out bout Baby #4 and Baby Mama #3 left to the East Coast cause I tried to kill her son…. now I guess I really need to pray that the Shank Chicken-head is pregnant by me and leaves her Baby Daddy because I need a place for me to drop these kids off so I can do it all over again!!!

BUT HEY… It’s all worth it cause I got all these beautiful babies to use as tools to call on these women when I get horny, lonely, depressed, bored, or need a sitter so I can screw someone else!! HAPPY FATHER’S DAY!!

 

 

Posted in Deadbeats Everywhere, Oklahoma

error: Content is protected !!